Daniel L: Haha, ja jo... det är nästan pinsamt ;o)
Började bra för dom iaf... men sedan rasar dom ner... undra hur dom kommer lägga budgeten inför nästa år *skrattar* Någon ny Arena verkar det inte heller bli... och vart är publiken?!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Började bra för dom iaf... men sedan rasar dom ner... undra hur dom kommer lägga budgeten inför nästa år *skrattar*
Någon ny Arena verkar det inte heller bli... och vart är publiken?!