Intressant det där. Kanske. Det är ju På spåret m m på fredagskvällarna också. Antar att de skickar biljetterna elektroniskt, så att man kan skriva ut dem sedan?
Det hade varit roligt, för jag tror att vi krossa dessa smålandslag utan pardon. Vi kommer ju från elitserien. Fan, vi vinner lätt helt enkelt! : )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kongo:
Intressant det där. Kanske. Det är ju På spåret m m på fredagskvällarna också. Antar att de skickar biljetterna elektroniskt, så att man kan skriva ut dem sedan?
Det hade varit roligt, för jag tror att vi krossa dessa smålandslag utan pardon. Vi kommer ju från elitserien. Fan, vi vinner lätt helt enkelt! : )