1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 160093

Sv: Linköping-Timrå IK
Det där var ju riktigt skönt! Efter insatsen mot Leksand så tvivlade jag på att de skulle greja köpelaget borta. Men det var starkt att vinna den här matchen. Jag hoppas att detta var vändningen på den "down" period som Timrå varit inne i de senaste omgångarna.

En vinst mot Luleå hemma så kan vi nog sluta att prata kvalserien för denna säsong.

För övrigt anser jag att La Camilla har mycket god smak som tycker att Timrå har elitseriens näst snyggaste tröja. Själv tycker jag den är snyggast men jag kan väl knappast anses som opartisk i frågan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer