BlackBay: Stångebro rymmer numera 4600 personer efter att de byggt om lite under uppehållet, tidigare rymde hallen(på pappret) 4700.
Snittet är i dagsläget 4381. Det är inte så illa pinkat i en så dålig hall... Du har inte varit där, antar jag? Förra hemmamatchen innan kvällens svimmade en person på ståplats och en annan fick epilepsianfall, pga värmen... och du undrar varför det inte är fullt jämt? :P Dessutom är inte TIK det lag som drar mest folk direkt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snittet är i dagsläget 4381. Det är inte så illa pinkat i en så dålig hall... Du har inte varit där, antar jag? Förra hemmamatchen innan kvällens svimmade en person på ståplats och en annan fick epilepsianfall, pga värmen... och du undrar varför det inte är fullt jämt? :P Dessutom är inte TIK det lag som drar mest folk direkt...