Äntligen får man i alla fall se TIK i rutan igen. Har ju inte varit så alltför ofta på sistone. Nu har även den nya bildskärmen anlänt på posten, så att man kan börja använda datorn hemmavid igen. Blev ju jävel när man olyckligt råkade smasha sönder ännu en härom veckan. Det är lite synd att grejer i regel håller dåligt numera. Man måste väl få bli lite arg ibland. Och jag menade inte att klippa till den så hårt... : (
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer