1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1601757

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
DJ Hemp: På A svarar vi A. Men nu på väg hem, via Thailand, direkt utan semesterstopp. 16 mysiga timmar all in all. Tack Timrå för att jag kommer landa med tre poäng till imorgon klockan sju svensk tid.

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05

El Maco:

Aha, kanon! Helt bakom flötet är man alltså inte, bara lite. 16 timmar på ett flygplan - huga! Jag tyckte det var jobbigt nog att flyga från Miami via New York och Paris till Stockholm. Ganska trångt och en dumjävel till fransos i stolen bakom. Dessutom en djävulsk jetlag vid framkomsten. Somnade flera gånger om i flygbussen och fortsatte sedan i samma stil...


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer