bobbe: Nä har tyvärr inte haft möjligheten att vara på plats i Stångebro nån gång faktiskt, men det kommer väl tillfällen...
Förvisso kanske erat nuvarande publiksnitt beror på att LHCs spel gått i baklås skulle jag tro, vänder det spelmässigt så kommer nog publiken, se på Timrå..... bätte publiksnitt än någonsin.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä har tyvärr inte haft möjligheten att vara på plats i Stångebro nån gång faktiskt, men det kommer väl tillfällen...
Förvisso kanske erat nuvarande publiksnitt beror på att LHCs spel gått i baklås skulle jag tro, vänder det spelmässigt så kommer nog publiken, se på Timrå..... bätte publiksnitt än någonsin.