orion: låter som några äldre stofiler som även i samma veva muttar saker som "stimma skulle lätt gå in i dagens trupp om han levat..... trots den ålder han nu skulle ha" Läktarproffsen.... hah
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
låter som några äldre stofiler som även i samma veva muttar saker som "stimma skulle lätt gå in i dagens trupp om han levat..... trots den ålder han nu skulle ha"
Läktarproffsen.... hah