BlackBay: Näfan, dom där stofilerna är fysiskt sett femton år yngre än jag, men deras pannor hänger lågt, det får jag medge, och det är nog bara därför dom är kepslösa vid nationalsången.
Ibland funderar jag om man inte borde sätta upp lite bilder på läktarproffs, ungefär som tyska passkontrollerna hade på sjuttiotalet, "wanted", tüp...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ibland funderar jag om man inte borde sätta upp lite bilder på läktarproffs, ungefär som tyska passkontrollerna hade på sjuttiotalet, "wanted", tüp...