250kg kärlek: Ja men det var ju ändå på något sätt lite kul att vi blev nämnda i ett sånt sammanhang. Det var så länge sedan så man nästan glömt känslan av hoppfullhet :-).
Men det roligaste av allt var ändå att den som släppte ryktet på AB måste totalt missat att vi är några luspanka satar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var så länge sedan så man nästan glömt känslan av hoppfullhet :-).
Men det roligaste av allt var ändå att den som släppte ryktet på AB måste totalt missat att vi är några luspanka satar