Vad får man för odds på att det blir några trader under juluppehållet? Wade Bergman åker tillbaka till Kanada och kommer inte tillbaka? Hunden likaså till Schwartzernegger-land? Inga rykten?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad får man för odds på att det blir några trader under juluppehållet? Wade Bergman åker tillbaka till Kanada och kommer inte tillbaka? Hunden likaså till Schwartzernegger-land? Inga rykten?