DJ Hemp: Har skrivit det förr, jag minns en verklighet när NSK hade mer folk på läktaren än Timrå och Sundsvall. Tillsammans.
Inlägg: 1604366
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nytt år då börjar vi om med både publik och klättring i tabellen http://www.timraik.se/artikel/46460/
+ 1