Inlägg: 1604378
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Okej. Berätta för mig vilken säsong NSK Hade högre snitt än Timrå och Sundsvall.
Edit
Timrå och Sundsvall tillsammans till och med!
Edit
Timrå och Sundsvall tillsammans till och med!
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Hörde f.ö nyss en kvinna på P4 prata väldigt klokt kring hockey. Om värdet av att skapa en attraktiv produkt, att hockey är att jämställa med all annan underhållning där det gäller att få folk att idas skrapa rutorna på bilen och ta sig till arenorna. Kände hur hoppet steg, skönt att höra att dessa tankegångar faktiskt existerar i samband med TIK.
Så avslutades intervjun och det stod klart att det var Modos nya VD jag hört.
Så avslutades intervjun och det stod klart att det var Modos nya VD jag hört.
+ 1
Redigerad kommentar