1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604716

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
Hälge: På pappret ser det inte omöjligt ut, förutsatt att Norja är i zonen. Men det är ju det här med uppehåll. Är pöjkera lika opreparerade som tidigare premiärer/omstarter lär det bli stjärtsveda. Vilket vore högst onödigt med tanke på att det står hyfsat viktiga bottenstridspoäng på spel.

Kom igen nu Timrå!

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
Bragd-Birger: Trots att Wade Bergman verkar fira jul med oss så borde vi kunna åka på en skridsko runt det där förortsgänget.
Ja om det inte varit uppehåll förstås.....

Äh även om man dragit ihop ett gäng på gatan här hemma så borde vi spöat dem med 4-0.
Jag tror vi vinner

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer