Timrå Icon: Hundpundarn och Wejdan hade man ju gärna sett befriade från kontrakt så här års. Till förmån för, tja typ vad som helst. Eller ingenting och sparade slantar iaf. Men men...det är som det är. Ingen trodde väl på allvar att nåt sånt skulle ske.
Att vara SC (eller "sportchefskommité") i Timrå IK 2013/14 måste vara sportsveriges lökigaste jobb.
"Ligg lågt. Små rörelser. Vi har inga pengar, vet inte var vi spelar nästa säsong eller OM vi spelar. Allt hänger på publiken, de måste vända det här åt oss. Vi kan inget göra, inte agera på nåt vis. Bara att luta sig tillbaka, blunda och hoppas på det bästa."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att vara SC (eller "sportchefskommité") i Timrå IK 2013/14 måste vara sportsveriges lökigaste jobb.
"Ligg lågt. Små rörelser. Vi har inga pengar, vet inte var vi spelar nästa säsong eller OM vi spelar. Allt hänger på publiken, de måste vända det här åt oss. Vi kan inget göra, inte agera på nåt vis. Bara att luta sig tillbaka, blunda och hoppas på det bästa."