mikenomad: Jag är väldigt bekymrad över Wade Bergmans tillvaro som inte lyckats leva upp till förväntningarna även om han tycks ha rätt inställning. Läget är sådant att vi har en import som inte spelar. Inget emot Bergman som spelare, tränaren tar ut laget. Men så länge han står utanför laget eller som i sista matchen huserar som extraback så måste jag som supporter ifrågasätta hans framtid i föreningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer