1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604983

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
Timrå Icon:

Bara timråbor alltså. Det var lite imponerande, eller något. Att åka ner på Annandagen för en simpel match i serielunken. Kul att de fick en positiv upplevelse. Själv måste man ha legat i koma i dag för när jag vaknade minns jag nästan ingenting av det senaste dygnet. Sedan slog det mig att sprit och sömntabletter är en tvivelaktig kombination fast okej, man överlevde även denna gång...

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
DJ Hemp: Det är inte så bara.
Vad sa de att publiken stod för rent ekonomiskt? 9%?
Då räcker det med några Timråbor på matcherna.
Jag drar ihop ett kompisgäng och drar till arenan.
Ja det är väl ungefär så det sett ut hittills också.....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer