1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605002

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
DJ Hemp: Jo så klart jag fattar hur du menade :-).
Det var bara ett försök att vara lite rolig från min sida men det gick åt fanders som vanligt :-(.

Japp 9%. Som en dålig glögg ungefär.

Ja jag håller med om arenan men egentligen är det bättre och billigare att bygga i en lågkonjunktur som nu och vara beredda när vi är på topp igen

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2013-12-26
Timrå Icon:

Jag förstod det roliga, egentligen, men ville bara gardera mig (1X2). : )

Jaji, minst 15% vill jag se på en glöggetikett, annars blir det inget köp. Sedan händer det ju att man glömmer glöggen på spisplattan, så att delar av den kokar bort. : (

Visst, bygg gärna nytt nu, fast då lär ju de flesta anse det vara befängt med tanke på dagens publiksiffror...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer