1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605331

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Dunc:

Nu har jag förvisso inte röjt din identitet, men jag kan ju alltid tänka att nu kliver även Dunc ombord. : )

Vad beträffar klassiska lag är det la ändå lite skillnad på Hammarby och Göta vs Atlas Copco, då man knappt hade hört talas om det dieseldoftande gänget som senare blev Nacka och Sickla. Kul att de ska bygga ut blå linjen till Nacka förresten!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
DJ Hemp: Röd linje till Danderyd? Du skämtar!?

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
NSA76 minns jag förresten. Tyckte att det var ett rätt grymt namn som de borde ha behållit. Team Boro däremot, vilken avskyvärd skapelse. Kanon att den försvann illa kvickt!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer