Förvisso, men precis som Sargad blir jag rätt frustrerad på att vi liksom aldrig riktigt kommer ut ur det där evinnerliga bottenträsket. Jag är fullt medveten om att vi har bytt ut i stort sett ett helt lag, men lite less är man trots allt på dessa lokala idrottsliga motgångar. GIF - en hårsmån från allsvenskan, IFK - åkte ner i fyran, Dragons - tji SM-guld och nu ekonomiska bekymmer, Granlo - så nära semi och nu går det "så där", TIK - riktigt jävla jobbigt även om jag finner denna division mer intressant än SHL...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förvisso, men precis som Sargad blir jag rätt frustrerad på att vi liksom aldrig riktigt kommer ut ur det där evinnerliga bottenträsket. Jag är fullt medveten om att vi har bytt ut i stort sett ett helt lag, men lite less är man trots allt på dessa lokala idrottsliga motgångar. GIF - en hårsmån från allsvenskan, IFK - åkte ner i fyran, Dragons - tji SM-guld och nu ekonomiska bekymmer, Granlo - så nära semi och nu går det "så där", TIK - riktigt jävla jobbigt även om jag finner denna division mer intressant än SHL...
Redigerad kommentar