El Maco: Jaja...vi är bättre än Modo oavsett. Så är det ju, man ska inte stirra sig blind på siffror och resultat när det i slutändan kommer an på det estetiska, harmonin när allt faller på plats och bara...liksom stämmer.
Tack för den mycket upplysande historielektionen btw. Vi slipper tydligen inte undan släktskapet ändå. Men konstigt att det som blev så rätt här blev så fel där... Storebror är vi iaf. Bortom all rimlig tvivel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer