Hoppas att Mora och DIF gör sitt jobb mot T/L respektive SSK, så att de hålls på mattan. Jag ser inte riktigt att vi är tillräckligt stabila för att nå en playoff-plats, så man får låta sig nöjas med ett nytt kontrakt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att Mora och DIF gör sitt jobb mot T/L respektive SSK, så att de hålls på mattan. Jag ser inte riktigt att vi är tillräckligt stabila för att nå en playoff-plats, så man får låta sig nöjas med ett nytt kontrakt.