Den här gången är det på allvar. Jag är en "alkis". Men det visste du väl redan? Jag skäms inte det minsta över det. Fixar ju jobbet likafullt. Journalist och kröka har ju alltid funkat. Nu ringde precis mitt nästa intervjuoffer. Från Malmö City. Blir bra det här. Kröka och jobba hör ihop, annars blir det inget kul. Fan heller!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...