1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1608305

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2014-01-22
DJ Hemp: Jag är slipsnisse och super likväl, otroligt inskränkt av dig med alla dina fördomar gentemot slipsnissar.

Svarskommentarer

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2014-01-22

Äntligen match igen!

Ett sånt här hockysug har jag inte kännt på flera säsonger.
Inledningen av denna säsong kändes som ett stort mörker.
Jag följde lagets resultat men var i det närmaste totalt likgiltig till hur det gick.
Men sen så gick jag på säsongens första match, mot Löven.
Då insåg jag hur mycket jag saknat detta.
Ikväll blir det till att köpa säsongens första bortamatch för att stilla abstinensen.

Vore ju fördjävla kul om vi kunde knipa en playoffplats till Kvalserien.
Med den form som vi visar nu så borde det vara klart möjligt.
Vi börjar med 3 pinnar ikväll!

Fan vad underbart att suget är tillbaka! Nu har man något att se fram emot flera gånger i veckan igen!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...