Saxat från Timrås facebooksida så det är väl även officiellt då trots att hemsidan ligger nere.
Timrå IK och Wade Bergman har kommit överens om att bryta kontraktet. - Vi önskar honom lycka till i hans fortsatta ishockeykarriär, säger sportchefen Kent Norberg.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Saxat från Timrås facebooksida så det är väl även officiellt då trots att hemsidan ligger nere.
Timrå IK och Wade Bergman har kommit överens om att bryta kontraktet.
- Vi önskar honom lycka till i hans fortsatta ishockeykarriär, säger sportchefen Kent Norberg.
Redigerad kommentar