Dream Team: Seger ikväll så tror jag banne mig våndan för det nedre strecket släpper en liten aning.
Men Löven har det lite småtufft. Tur då att deras supportrar sjunger så bra ändå. Samt vet var de ska lägga sitt fokus, dvs på att skratta åt en 20 år gammal lagsammanslagning och hata ett lag i en annan serie...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...