Alla dessa nydaningar inom ishockeyn... Totalt värdelöst! Man hinner ju knappt vänja sig innan det är dags för nästa dumhet. Aaahhhhh...
Ännu sämre är dock idéerna inom fotbollen denna gång. Minskning av antalet lag i allsvenskan med två lag - efter att ha ökat från 14 till 16 lag så sent som 2008 - och så höst/vår-spel... Jävla pajasfasoner! Ska det spelas ännu mer fotboll i snö och vinterkyla eller ska de ha ett vinteruppehåll på 4-5 månader??? Man blir så förbannad! Vi lever trots allt inte i Centraleuropa utan i den kalla Norden, inse det för faaan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla dessa nydaningar inom ishockeyn... Totalt värdelöst! Man hinner ju knappt vänja sig innan det är dags för nästa dumhet. Aaahhhhh...
Ännu sämre är dock idéerna inom fotbollen denna gång. Minskning av antalet lag i allsvenskan med två lag - efter att ha ökat från 14 till 16 lag så sent som 2008 - och så höst/vår-spel... Jävla pajasfasoner! Ska det spelas ännu mer fotboll i snö och vinterkyla eller ska de ha ett vinteruppehåll på 4-5 månader??? Man blir så förbannad! Vi lever trots allt inte i Centraleuropa utan i den kalla Norden, inse det för faaan!
En dålig start på veckan... : (