Usch vad trött man blir på att läsa omLink*ping i vår gb:n.. Höra deras elände.. Tänk 30 mille och spel i kvalserien och en ny hall med 8000 platser.....usch vilken smörja....nä,fram det positiva istället Timrå IK ett lag som i år spelar slutspel.Skriv om det istället för skiter fullständigt i allt snack om Link*ing i Timrå IKs gb...in på deras gb eller allmänt snack inte här.....grrrrrrrr
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Höra deras elände..
Tänk 30 mille och spel i kvalserien och en ny hall med 8000 platser.....usch vilken smörja....nä,fram det positiva istället Timrå IK ett lag som i år spelar slutspel.Skriv om det istället för skiter fullständigt i allt snack om Link*ing i Timrå IKs gb...in på deras gb eller allmänt snack inte här.....grrrrrrrr