Javisst, precis som Detroit Red Wings har gjort, de jävlarna. Men då kan vi svara med en nidramsa hämtad från MNK och Lacken: "Gubbhästen ska bli hamburgare! Gubbhästen ska bli hamburgare!"
Helt obegripligt för den som inte har hört programmet givetvis... ; )
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Javisst, precis som Detroit Red Wings har gjort, de jävlarna. Men då kan vi svara med en nidramsa hämtad från MNK och Lacken: "Gubbhästen ska bli hamburgare! Gubbhästen ska bli hamburgare!"
Helt obegripligt för den som inte har hört programmet givetvis... ; )