SuperMupster: Den ramsan passar aldrig. Inte ens om TIK skulle möta Degerfors.
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.