Inlägg: 1619782
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Thornet: Jag har för mig att jag läste sista april som klausulen gällde t.o.m. Efter det så är han klar en säsong till hos oss.
Sv: Apropå nånting...
Thornet: Det känns i vanlig ordning som att det bara är vi som förstår karlns storhet, något jag är väldigt tillfreds med. Synd för honom, men han verkar ju trivas i alla fall.
En fråga så här strax innan påsk...
Hur är det med Robin Persson? När kan man räkna in honom fullt och fast i truppen för kommande säsong? Vad jag kan minnas så hade han väl någon sorts klausul som sa att han hade möjlighet att bryta kontraktet innan ett visst datum...