De går alltid på klenoderna först, de jävlarna. Vi kommer inte att ha en enda klassisk pinal kvar i samlingen. Allt det som en gång gjorde Timrå IK till en av de klassiska föreningarna är raderat och går härmed i graven i och med det här. Ingen kommer någonsin att minnas något av våra storhetstider. Vi kommer för alltid att vara förknippade med det där laget i andra divisionen som ibland satsade på att bli ett elitserielag, men som aldrig riktigt lyckades. Alla dessa år i eliten var därmed förgäves. Tack för det, ni rackarns bovar och banditer därute! : (
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De går alltid på klenoderna först, de jävlarna. Vi kommer inte att ha en enda klassisk pinal kvar i samlingen. Allt det som en gång gjorde Timrå IK till en av de klassiska föreningarna är raderat och går härmed i graven i och med det här. Ingen kommer någonsin att minnas något av våra storhetstider. Vi kommer för alltid att vara förknippade med det där laget i andra divisionen som ibland satsade på att bli ett elitserielag, men som aldrig riktigt lyckades. Alla dessa år i eliten var därmed förgäves. Tack för det, ni rackarns bovar och banditer därute! : (
Redigerad kommentar