Timrå Icon: Tycker det låter rätt ok jag...
Inlägg: 1621200
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hmmm....ja men det förutsätter väl en stängd högsta liga...?
Eller...?
Vad fick han just 20st. ifrån?
Finns det underlag för det...? Tycker många lag hänger på en skör tråd redan nu
Eller...?
Vad fick han just 20st. ifrån?
Finns det underlag för det...? Tycker många lag hänger på en skör tråd redan nu