Smokey: Det sjuka är ju att det händer VARJE match måste säga att förtroendet för vår ordningsmakt är lika med noll..istället för att sitta inne och kolla på matchen kunde det göra sitt jobb och ta busarna ute på parkeringen.. Spelar ingen roll om man har en larmad bil, vem märker något som händer ute på parkeringen????
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det sjuka är ju att det händer VARJE match måste säga att förtroendet för vår ordningsmakt är lika med noll..istället för att sitta inne och kolla på matchen kunde det göra sitt jobb och ta busarna ute på parkeringen..
Spelar ingen roll om man har en larmad bil, vem märker något som händer ute på parkeringen????