1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1622789

Sv: Apropå nånting...

Vår gamla kapten och övertidskung Åkerblom har utalat sig om hur det var att spela i timrå:

Hur trivdes du i Timrå?
- Första månaderna trivdes jag jättebra och jag tyckte att det var skönt att vara tillbaka i Sverige. Ganska snabbt hamnade vi i det här med likadana overaller, måltider samtidigt och att alla måste värma upp likadant. Det kändes som att vi helst även skulle gå på toaletten samtidigt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El_loco: Känns som en nötskalsbeskrivning av Timrå. Här får ingen sticka ut, än mindre tro att han är nåt. T.ex. en bättre hockeyspelare än övriga i laget. Även om det de facto råkar vara just så...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer