orion: Grattis !!! Nu har jag inte skottstatestiken i huvudet , men om jag inte mins fel, så var väll Gevalia bättre där. Men hur faan kan man bara sluta spela för att man leder med 4-2 ? Det är ynkligt! Förbannat ynkligt.! Men det var ju med tur vi fick 2 pinnar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men hur faan kan man bara sluta spela för att man leder med 4-2 ? Det är ynkligt! Förbannat ynkligt.! Men det var ju med tur vi fick 2 pinnar.