gud: Får väl isf komma med en egen parentes.. Sportradioreportrarnas bedömningsförmåga kan vi ju diskutera hit och dit. Ett litet exempel från dagens match är att efter att ha sett nästan hela sista perioden klart på Webben och konstaterat att det i stort sett varit spel mot ett mål (ert), får man höra reportern från ladan konstatera: "Nu har Timrå lyft upp spelet rejält..." I say no more...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I say no more...