Dom som bjöd mej på hockey var : "Herr och fru MoDo", (frun född i Brynäsland...) Dom hade med sej: "unge herr Frölunda".
(löjliga familjer, eller...)
åsså gamle orion då, men det kuliga var att vi var fyra som tokskrek av lycka när Timrå mål och andra goa saker, inte så konstigt kanske, Timrå materialiserar gamla hockeydrömmar, ibland är det som att se Sovjetryssarna igen, klapp-klapp: MÅL!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Herr och fru MoDo", (frun född i Brynäsland...)
Dom hade med sej:
"unge herr Frölunda".
(löjliga familjer, eller...)
åsså gamle orion då, men det kuliga var att vi var fyra som tokskrek av lycka när Timrå mål och andra goa saker, inte så konstigt kanske, Timrå materialiserar gamla hockeydrömmar, ibland är det som att se Sovjetryssarna igen, klapp-klapp: MÅL!