Chief: Förstod först inte vad du menade men sen gick det upp för mig att det var du som kommenterade på Webben, eller...? Isf får jag be om att få ursäkta mig, jag glömde säga att det var Sportradions reporter jag menade eftersom jag hade P4 på i bakgrunden...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Isf får jag be om att få ursäkta mig, jag glömde säga att det var Sportradions reporter jag menade eftersom jag hade P4 på i bakgrunden...