BlackBay: På bilderna från Comhem är det Micke Linds straff som ser mest tveksam ut. Ram kastar iväg klubban och Mille drar pucken åt sidan för att få den med sig, TVEKSAMT... Men ska det enligt reglerna inte automatiskt bli mål ändå, om en målvakt kastar klubban?
Gunnos straff, däremot, finns det inget att anmärka på!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gunnos straff, däremot, finns det inget att anmärka på!