Tisdag. Vilken härlig tisdag det kommer att vara! Med en vacker vit/röd TIK tröja kommer jag att kliva in genom dörrarna till Scandinavium, ställa mig på bortasektionen och bära upp Timrå tröjan med stolthet. Förhoppningsvis kommer jag inte att vara ensam på min plats, utan jag räknar kallt med att ha "Gud" m.fl. vid min sida, ropande: VI ÄR BÄSTA RÖD-VITA LAGET!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med en vacker vit/röd TIK tröja kommer jag att kliva in genom dörrarna till Scandinavium, ställa mig på bortasektionen och bära upp Timrå tröjan med stolthet.
Förhoppningsvis kommer jag inte att vara ensam på min plats, utan jag räknar kallt med att ha "Gud" m.fl. vid min sida, ropande:
VI ÄR BÄSTA RÖD-VITA LAGET!