1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 162954

Sv: Vad jag längtar!
Maggan:
du är så välkommen ner till Göteborg...
klart att det blir en spännande match...
det blir en annan tändning än den mot
bottenlaget Brynäs...

och du kommer INTE att var ensam på
Scandinavium...vi kommer att vara runt 90-120
styckenTIMRÅ IK supportrar...och du Maggan..du/ni är
välkommen på Babar som ligger på Avenyn innan
matchen börjar...

Ifrån 17:00 samlas vi som kan på Babar
för en vidare färd ner till Scandinavium
runt 18:30-40...bra priser på mat o dryck...
Sektion M är det som gäller..när du köper
en biljett..gärna högt upp...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer