Må de va en skiiitsäsong än så länge då vi blannat o gett! Vi få faaan int ge upp innan de är över. . 14 omgångar kvar o varken mycket poäng till fast mark som till playoffet! OM vi kommer starkt på slutet är vi topp åtta! Ja har int gett upp!! Har du de? Tänkte väl de! Då stöttar vi tsm i ur o skur o i vått o torrt ALLTID!!!! VI ÄR TIMRÅ IK O VI GER ALDRIG ALDRIG UPP!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer