kapten: Jag vet att det automatiskt är mål om målvakten kastar klubban.Men nån Brynäsare kanske bör tala om det för deras målis...:)
Huge: Poäng är man inte värd...dom tar man! Det är det vi har kommit på i år,efter att ha låtit er stjäla poängen som vi har varit värda tidigare år vi har mötts.:) Sen kastades klubban avsiktligt...för jag kan aldrig tro att Ramen är så klantig att han tappar den 3 gånger.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Huge: Poäng är man inte värd...dom tar man! Det är det vi har kommit på i år,efter att ha låtit er stjäla poängen som vi har varit värda tidigare år vi har mötts.:)
Sen kastades klubban avsiktligt...för jag kan aldrig tro att Ramen är så klantig att han tappar den 3 gånger.