Har precis kollat på bilderna och Nordgrens straff känns helt korrekt. Linds däremot känns lite svårare att bedöma då han försvinner ur bild... Man kommer osökt att tänka på den klassiska hemmavideo kommentaren: "Du simmar ur bild Kaj". Lilla Ove tycker jag inte ska klaga på domaren, med tanke på att han kom undan med varje cross-checking och fula rapp under hela matchen. Hur kastar man en klubba omedvetet? Måste ju vara skitjobbigt för utespelarna att veta att målvakten kan kasta klubban när som helst.. omedvetet då naturligtvis...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lilla Ove tycker jag inte ska klaga på domaren, med tanke på att han kom undan med varje cross-checking och fula rapp under hela matchen.
Hur kastar man en klubba omedvetet? Måste ju vara skitjobbigt för utespelarna att veta att målvakten kan kasta klubban när som helst.. omedvetet då naturligtvis...