Helg Ernest: Vi har visst något att förlora på att inträdet sänks med 10 kronor.Det är ju pengar som går till föreningen.
Sen börjar det bli tjatigt med att vissa skulle ha mer pengar än andra,visst ser det ut så,men alla PRIORITERAR själv vad man lägger de stackars slantarna man gnetar ihop på. Skulle iofs vara rätt kul att jämföra årsinkomster...skulle inte förvåna mej ett dugg om jag har betydligt lägre lön än dej tex. så håll tillbax snacket om klassamhället lite va.:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen börjar det bli tjatigt med att vissa skulle ha mer pengar än andra,visst ser det ut så,men alla PRIORITERAR själv vad man lägger de stackars slantarna man gnetar ihop på.
Skulle iofs vara rätt kul att jämföra årsinkomster...skulle inte förvåna mej ett dugg om jag har betydligt lägre lön än dej tex.
så håll tillbax snacket om klassamhället lite va.:)