Har stått i klacken förut slutade med det efter att vi hade tagit oss upp till elitserien. Vet inte riktigt vad som hände men efter kvalserien så blev bara klacken sämre och sämre.
Klacken har blivit alldeles för snäll. Man har inte längre några bra ramser. Nått måste hända för att vända den här trenden om åter igen ska bli en respektapel klack.
Men något som klacken har blivit bättre på är tifon. Men det räcker inte att man drar av ett tifo i inledningen på matchen för att man ska kunna locka folk till klacken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har stått i klacken förut slutade med det efter att vi hade tagit oss
upp till elitserien. Vet inte riktigt vad som hände men efter kvalserien så blev bara klacken sämre och sämre.
Klacken har blivit alldeles för snäll. Man har inte längre några bra
ramser. Nått måste hända för att vända den här trenden om åter igen ska bli en respektapel klack.
Men något som klacken har blivit bättre på är tifon. Men det räcker inte att man drar av ett tifo i inledningen på matchen för att man ska kunna locka folk till klacken.