Helg Ernest: Jag kommer att lämna info till alla på HS om våra diskussioner med TIK. Huruvida du kommer in eller inte bör du diskutera med vakterna. SK har inte blåst ngn. Vi har aldrig låtit förespegla att 10:an skulle ingå.
Nu är detta slutdiskuterat i detta forum - gläds åt framgångarna istället!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu är detta slutdiskuterat i detta forum - gläds åt framgångarna istället!