Att det står många i klacken som inte hjälper till och höjer stämningen är ju helt klart ett problem.
Jag tror att det är många som tidigare stog på norra stå och bara skrek lite sporadiskt förut nu står i klacken. Eftersom det inte längre har någon annanstans att ta vägen.
Men för att reserna ska ta fart på allvar är det nog slutspel som gäller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att det står många i klacken som inte hjälper till och höjer stämningen är ju helt klart ett problem.
Jag tror att det är många som tidigare stog på norra stå
och bara skrek lite sporadiskt förut nu står i klacken. Eftersom det
inte längre har någon annanstans att ta vägen.
Men för att reserna ska ta fart på allvar är det nog slutspel som gäller.