El Maco: Det stämmer ju iofs men att stå och skrika ramsor som morsan skrek då man var galt känns jävligt fel om man vill bygga upp en röststark och respektabel klack.
Men dåligaste ramsan är nog ändå "så kom igen vårt Timrågäng", det bara stinker 70-tal av ordet "gäng". Inget ont om 70 talet men det var ju ett tag sen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men dåligaste ramsan är nog ändå "så kom igen vårt Timrågäng", det bara stinker 70-tal av ordet "gäng". Inget ont om 70 talet men det var ju ett tag sen...